tisdag, mars 20, 2012

Gävleresa och bilder från årsmötet

Så var veckans andra Gävlebesök avklarat. Smittskyddsmöte med landstingen vilket kändes lite ostrukturerat men som nog kommer att leda fram till bra rutiner för diverse smittskyddsfrågor.

När jag kom hem från jobbet tog jag med hundarna upp i skogen. De sprang som sjutton och även Neo var riktigt röjjig. Han är nu helt återställd som det verkar. Fortsätter ge probiotika tills det är slut (blir i morgon) å sen har jag satt in smärtstillande som jag nu märkt ger resultat för han blev rejält mycket stelare när jag tog bort det under magsjukan.

Kom hem samtidigt som Henke anlände från Linköping så det blev matlagning och sedan slappade vi framför tvn medans hundarna gnagde på ben. Nu måste vi inhandla ben för de är helt slut...

Fick bilder på Humla från årsmötet. Hon är verkligen enormt ful min lilla Humla. Nu får pälsen komma tillbaka å så får jag börjar massera örat för de är ju aldrig rätt nu för tiden... Samtliga bilder är tagna av Kicki. Kul att få lite bilder på sin egen hund in action för ovanlighetens skull. Tack Kicki!










Inga kommentarer: