söndag, september 21, 2014

En riktigt dagen efter dag…

Vaknade tidigare än jag hade tänkt och kunde inte somna om. Hade lite lätt ont i skallen också dessutom men eftersom jag ändå inte kunde sova så steg jag upp och satte mig framför nyhetsmorgon. Det hjälpte och sakta men säkert försvann huvudvärken.

Åt kesoplättar till frukost och gick sedan en lugn promenad med hundarna. Trött trött trött kände jag….

Slappade en stund, torkade ur frysen i förrådet och slog på den.

Efter lunch åkte vi till Kattis och Jonas och hämtade släpvagnen och fikade lite och sedan åkte vi och handlade lite mat.

Fortfarande väldigt trött. Vet inte om det är gårdagens tidigare morgon, heldag utomhus och som avslutning ett långt varmt bad som gjorde det eller om det är väderomslaget som tar ut sin rätt men jag kände mig sååå seg.

Hur som helst så avslutade vi dagen på topp med LCHF-plankstek!

2014-09-21 18.35.58

Inga kommentarer: