lördag, september 20, 2014

Helg, vilken tur!!!

Jobbade på fram till klockan 15 idag utan lunch. Eller åt en sallad på eftermiddagsfikat men sen åkte jag hem. Då hade jag ändå gjort full dag. Gick en promenad med alla tre hundarna och sen trotsade jag träningsverketn och de stumma benen och begav mig ut på en löprunda. 3,6km blev det idag.

Runkeeper

När Henke kom hem fortsatte vi fylla badtunnan och sedan gjorde vi helg på riktigt. Inledde den med en rejäl tacofredag… Blinkar

Ytterligare en kort promenad med hundarna blev det efter middagen. Årets första mörkerpromenad med reflexvästar och pannlampa. Fortfarande varmt och härligt väder men med den utstyrseln slås man allt över att det faktiskt snart är höst/vinter.

Jag var rejält trött men det kanske var tur. Ska upp redan klockan 04:40 i morgon så det blev en mycket tidig kväll och allt är packat för morgondagen…

Inga kommentarer: