torsdag, september 11, 2014

Ny garageport?

Jobbade på som vanligt och känner att jag fick en hel del gjort idag. Känner att jag börjar komma ikapp efter sommaren….

På lunchen konstaterar jag att ett besprutat fält kan vara rätt vackert. Nästan rött nu innan växtligheten helt vissnat ner…

2014-09-12 13.17.50

Efter jobbet hade jag tänkt träna hund men jag hade ju helt glömt att ett företag skulle komma och kolla på vårt garage för att lämna offert på ny/nya portar så det hanns inte med. Vi fick en offert och vi ska fundera över helgen men jag skulle gissa att vi ringer och gör vår beställning på måndag. Den här varianten lutar det åt! En bred port med fjärrkontroll istället för dagens dubbeldörrar. Det kommer dock att innebära att vi nog sätter in en vanlig gångdörr på långsidan också.

image

Efter detta besök så tog jag och Henke med tjejerna på en långpromenad eftersom det är så härligt. Direkt efter promenaden blev det middag. Blev sen middag vid kl. 20:00. Idag bjöds det på Chicken Gordon Bleu med broccoli och sparris.

Inga kommentarer: