torsdag, september 04, 2014

Såå seg!!! Å en tripp till Stockholm

Verkar inte bara vara veterinärbesöket som gjorde Vinna trött igår. Hon är ju sååå seg och sååå skendräktig. Henke sprang med henne idag och han sa att han fick dra med henne. Visserligen är det varmt men orkar jag och Henke så orkar Vinna. Nu vill jag att denna period ska vara över så att vi kan börja träna vilt igen.

Själv började min arbetsdag redan klockan 05:57 då jag satte mig på tåget för att åka till Stockholm. Uppstartsseminarium för projektet då vi ska ut och kontrollera hårfärgningsprodukter tillsammans med läkemedelsverket.

2014-09-04 12.53.41

Roligast idag var nog att träffa en gammal kursare som jag inte sett på 16 år! Kursen i sig var bra och det kommer nog att bli ett intressant och effektivt projekt.

Tyvärr hann jag inte vara med när Läkemedelsverket berättade om ett aktuellt ärende då de dragit in Nagellacket Depend.

Hemma var jag först klockan 19:30 å då blev det middag. Henke hade ju sprungit med tjejerna så de hade fått den motion de behövde….

Middagen idag bestod av Auberginelasagne. Mums!

Inga kommentarer: