tisdag, september 23, 2014

Första gången som jag vann i slingan…

Träning med Vinna och änder på lunchen gick bra! Hurra!!! Men vi skyndar väldigt långsamt!!!

Idag efter jobbet stack jag och Henke till slingan igen. Henke startade i ett vansinnigt tempo och jag trodde aldrig jag skulle orka haka på men det gick. I lsutet kände jag mig riktigt pigg så för första gången sprang jag snabbare än Henke. Henke förbättrade sin bästatid med 50 sekunder och eftersom min bästa tid var sämre än Henkes så förbättrade jag min tid med nära en minut och 10 sekunder. Wow!!!

Runkeeper

Vad blir det för mat? Jo idag blev det kotletter i sambalsås med smörstekt brysselkål. Det är sååååå gott!!!

Hann dessutom ut på gården för ännu ett andträningspass med Vinna. Inte heller nu några matförsök. Duktig lillflicka!

Både jag och Henke var trötta på kvällen. Henke somnade i soffan redan vid 21-tiden medan jag somnade någon gång vid 22-tiden.

Inga kommentarer: