fredag, september 12, 2014

Helg igen…

Såg fram emot helgen med en massa aktiviteter. Först skulle jag jobba på spårprovet men eftersom jag snittslat ett spår så blev det andra som fick ta tag i dagens uppgifter. Det gjorde att jag bestämde mig för att få till en stadsdag istället. På söndag var det tänkt att jag skulle åka med Humla som apportör på gåsjakt. Tyvärr blev den inställd så helt plötsligt är söndag helt oplanerad. Hmmm får fundera på vad vi ska hitta på istället. Himla synd dock att det inte blev nån jakt! Hade varit värt mycket att få åka iväg med bara Humla och dessutom kul med jakt… Har inte varit så mycket av den varan den senaste tiden men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen.

Efter jobbet idag åkte jag och Henke till skidstadion och sprang 6km spåret igen. Idag gick det mycket lättare och den bästa tiden som jag sprungit en så lång sträcka i terrängen på…. Det går framåt trots allt…

2014-09-13 18.54.40

Efter löpningen blev det såklart en dusch och sedan blev det middag. Jag dammsög huset medans Henke fixade middagen….Idag gjorde vi en broccoligratäng å så åt vi den rökta fläskfilén som vi köpte på marknaden. Gott gott….

Var sååå trött! Idag var det tänkt att vi skulle göra visumansökan men jag var för trött så efter middagen så somnade jag i soffan.

Inga kommentarer: