lördag, december 01, 2007

After Work

Dagen började något sent eftersom det hade snöat en hel del. Väl på jobbet gick jag och Helena och tränade. Vi har ju egentligen bestämt att vi ska träna på torsdagar men igår hade både jag och Helena lite svårt att komma ifrån så det blev idag istället. Efter träningen blev det lite jobb innan det var dags för fika och efter fikat blev det mera jobb.

Blev något sen lunch och dessutom lång som vanligt, 1,5 timmar. Tog lite nya kort på hundarna idag på lunchen och jag tror at jog kommer att använda dem så de kommer jag inte att publicera här just nu.

Efter jobbet idag träaffades gamla torsdagsklubben för lite after work på Manis. Träffades klockan 18 och vi satt och åt och snackade fram till klockan 22 då Kicki skjutsade hem både mig och Ida.

Inga kommentarer: