onsdag, december 12, 2007

Ögonlysning

Vi tog med båda bilarna idag eftersom det lät så mycket från lilla röda Saaben som vi nu får kalla den eftersom vi ju har två saabar, en 900 och en 9-5. När den var inlämnad och Henke skjutsad till jobbet åkte jag till jobbet för att tränade. Vi tränade styrketräning direkt på morgonen klockan 07:15, jag Helena och Ulrica. Vi var såå duktiga!!!

På jobbfronten blev det äntligen så att jag skrev några inspektionsprotokoll som blivit liggande men nu är alla tre färdiga och skickade, skönt! Tog sen lunch eftersom hundarna skulle sitta i bilen på eftermiddagen då humla skulle till veterinären klockan 14:30 för att ögonlysas. Hu jag var lite nervös man inbillar sig ju så mycket. Kan hon ha nått fel på ögonen? Är det därför hon markerar så dåligt som jag tycker...? Näää såklart det inte är! Ögonen var UA så det känns skönt att veta.

På kvällen var det dags för mig att åka till Helena i ett försök att fota hennes hundar för julkort, kommer nog att bli bra även om det blir inomhus nu när vi ändå knappt har nån snö och eftersom det alltid är så mörkt.

Inga kommentarer: