lördag, december 01, 2007

Lite kurs och en hel del snö

Idag var det dags för Prio-utbildninden på kontoret. Jonas hade lyckade få upp Erik från Kemikalieinspektionen som är grundaren till databasen PRIO som ligger på http://www.kemi.se/ för den som är intresserad. Prio är en databas som kan användas av oss som myndighet men framförallt av företagare (användare) och tillverkare av kemikalier. Kursen blev bra, bara hoppas att det motiverar våre företag att börja använda Prio.

På lunchn gick jag enpromenad i skogen med hundarna. Tog inte ens med mig kameran idag eftersom det ändå var såå himla grått och tråkigt väder. Väl tillbaka på jobbet blev det lite småfix men det blev en rätt kort eftermiddag eftersom jag var tillbaka från lunchen först klockan 14:30.

Efter jobbet gick jag en lite kortare promenad i skogen. Det snöade nu ordentligt, sååå härligt!!! Försökte sedan fixa till nått julkort i mörkret men de blev inte nå bra så de kommer jag itne att använda. Ni kan ju ändå få se mitt försök.

Inga kommentarer: