lördag, december 08, 2007

Julklappsinköp

Idag var det precis lika mörkt som tidigare i veckan, spöregnet kände jag också igen från tidigare i veckan. Jag ville ta mig ut med hundarna innan det blev mörkt så jag gick ut med dem direkt efter frukosten. Gick en 7 km skogsrunda och pratade med mamma i telefon hela tiden.

Kom hem igen klockan 12:30 då jag snabbt duschade och sedan åkte vi på stan för att göra lite julklappsinköp. Köpte julklapp till Lasse och Birgitta, Anton och Klara och sedan tittade vi på lite andra men det är fortfarande några klappar kvar. Mamma, pappa, Amanda och Emil och sen ska Klara få nått mera. Känns lite konstigt att inte köpa nått åt Thomas och Maggan och sedan har ju jag och Henke köpt GPS:en som julklapp till oss så den biten är också klar.

Åt sen lunch på frasses och åkte sedan och handlade på Kvantum innan det var dags att åka hem. Slappade vid tv:n ett par timmar innan jag gick ut med hundarna igen och Henke hackade lite grönsaker till Tacon som vi ska äta till middag

Inga kommentarer: