lördag, december 08, 2007

Dagen efter

Ja det var det verkligen idag. Mådde inte alls bra men pallrade mig upp och duschade och gick sedan ner och åt lite frukost. Den kände jag direkt att det skulle inte vilja vara med så länge så jag gick upp och la mig på rummet istället. Var liggande till 11:30 då jag pallrade mig upp så att vi kunde checka ut och åka för att hälsa på Robert och Annika i Järvfälla. Nu kom verkligen GPS:en till sin rätt, funkade perfekt. Det är förresten vår julklapp till varandra som vi tjuvtestat lite...

Var väl lite halvsocial men jag var i alla fall med. Vi satt och pratade och träffade lilla Klara i ca 2 timmar innan det var dags för oss att bege oss hemmåt. Henke skulle nämligen på julfest klockan 18. Jag hämtade hundarna hos Roland och Gunilla och gick en skogspromenad i mörkret och regnet. Jag piggade förresten på mig på hemresan så jag var återställd när vi kom hem.

På kvällen åt jag Quesadillas och såg Idol, På Spåret och CSI, snackan om simultanförmåga!!!

Hundarna var rätt trötta och Humla har nu hittat sin nya favvoplats, fåtöljen

Men då ville såklart Neo vara med...

Han gillar dock soffan bäst:

Inga kommentarer: