onsdag, december 05, 2007

Julbord

Idag blev jag äntligen klar med de 2 föreläggandena som jag skulle skriva före jul, skönt! Har kännt en viss stress över dem... Han också med några cisternsvar så imorgon blir det förberedelse för helgens provtagning och med lite tur kanske jag hinner med nån inspektionsrapport också.

På lunchen var vi ner på stan och kollade lite julklappar. För egen del blev det klarhet med den struliga skjortan med trasiga knappar. Köpte den i lördags, bytte till en ny i söndag, lämnade in den på lagning på måndag och fick pengarna tillbaka idag eftersom de inte gick att laga... I byte köpte jag en t-shirt och ett par mysbyxor och ändå fick jag pengar tillbaka...

Efter jobbet var det dags att packa för i morgon när vi åker till Stockholm. Klockan 18:30 åkte jag iväg till Hökars café för årets första och (förutom lilla julafton och julafton) sista julbord. Kanondott var det men för en gång skull lyckades jag äta med måtta så att jag inte blev alldeles åt fanders mätt..

Kom hem vid 22 och då blev det lite nätsurfning och en kopp glögg

Inga kommentarer: