söndag, december 04, 2011

Ängapromenader

Idag blev det inte riktigt lika bra sovmorgon. Vinna väckte mig med lite gnäll klockan 5 men somnade om till 07:30 då hon väckte mig igen och då var det inte nån idé att försöka somna om. Släppte ut henne för att kissa och bajsa och gick sedan upp och sov vidare till klockan 9 då var det frukostdags tyckte Henke.
Å guud vad jag tycker den där lilla är odräglig. Jag lossas att hon inte finns
Efter frukosten så lastade Henke alla sommardäcken och extraaltanstolarna på släpvagn så åkte vi till Ända med dem. Skönt att få lite plats i garaget och skönt för hundarna att komma ut på täkterna. De njöt alla tre av promenaden och sedan gick vi in och fikade. Innan det blev mörkt gick vi vändan igen och åkte sedan hem.
Å ska det bli nått godis så ska man sitta
Alla sitter förutom Vinnas öra på nått konstigt vis...


En trekant...

Humla goes banana...

Väl hemma fixade jag årets julkort och sedan köpte vi hämtmat från Nojs. Fyra olika rätter blev en riktig buffé som kommer att räcka till middag i morgon också.

Kvällen spenderades framför tvn pluss att jag klippte Henke och hängde upp vintergardinerna/skynket i badrummet.

Inga kommentarer: