måndag, december 05, 2011

Vanlig vardag

Så var det dags. Efter totalt 4 veckors sjukskrivning ska jag nu jobba heltid för första gången. Sov dåligt, varför vet jag inte? Vaknade vid minsta lilla, drömde otäcka drömmar och hade svårt att somna om. Hur som helst var jag på jobbet strax efter sju och jobbade på fram till 11:45 då jag åkte hem till hundarna.

Facit: Två kissfläckar och ett rejält gnagt stolsben men annars verkar det varit lugnt på förmiddan. Gick en promenad med alla tre genom kohagen och då upptäckte Neo och Vinna den tomma "kotransporten" som såklart skulle undersökas.



Efter maten gav jag Vinna mat och släppte sedan ut henne på gården innan jag åkte tillbaka på jobbet. Jobbade på till 15:45 då jag var tvungen att åka och kolla på ny tvättmaskin då de stängde klockan 16.

När jag kom hem var hundarna ovanligt lugna och inte en enda "olycka" inne. Duktig Vinna!!!!

Vi hade goda thai-rester kvar från igår men efter maten gick jag en promenad med Neo och Humla. Det snöade lite lätt under promenaden men det ser inte ut att komma några stora mängder den här gången.

Tv-underhållningen för kvällen var handboll och sedan fortsatte vi att se filmen från igår "Inglourious basterds"

Inga kommentarer: