torsdag, december 08, 2011

Planeringsdag och decembertemperatur

Idag fick vovvarna hänga med i bilen. Vi skulle ha planeringsdag och skulle hålla till i Norrbo så jag skulle inte kunna köra hem till hundarna. Rastade Vinna lite innan vi gick in klockan 08:30 och sedan tog jag och Lisa ut våra hundar, totalt 5 stycken på den gemensamma lunchpromenaden. Neo fick gå kopplad men Vinna, Humla, Fritz och Focus fick härja fritt. Eller härja, det var väl mest Focus som gjorde det.




Dagen fortsatte sedan till klockan 16 då vi åkte hem och jag var tillbaka hemma klockan 17:00 efter att ha skjutsat hem några kollegor. Bilder från konferensen...


Gick ut med storvovvarna direkt när jag bytt om. Vi har ju fått liite snö å så är det nästan fullmåne så det var härligt att gå på golfbanan idag då det är relativt ljust, man behöver inte ha på pannlampan när man går där.

Henke var ute och käkade julbord igen så jag slog in en julklapp, pratade i telefon och uppdaterade bloggen vilket jag inte gjort på några dagar nu.

Inga kommentarer: