onsdag, mars 31, 2021

En riktig slappardag

 Eftersom Henke jobbar hemma idag hade jag tänkt ta en träningsdag med Esset på egen hand. Jag var dock lite seg och omotiverad idag så det blev inte riktigt som jag tänkt mig. 

Henke hade tagit hundarna på en kort runda på morgonen innan han satte sig för att jobba. Hundarna kröp då upp hos mig i sängen och sov vidare en stund.

Jag tog en lugn och skön morgon med frukost framför tvn och lite jobbfix som jag inte hunnit med i går.

På lunchen blev det en kort promenad med tjejerna ner till vägen. Nu är Vinna markant piggare men hon ska ju ta det lugnt så inga långa promenader för hennes del idag.

Efter lunch så satte jag mig och började titta på en serie, Undeniable i två avsnitt och sedan blev det Des i tre avsnitt. Blev en hel eftermiddag med spännande mordserier istället för hundträning idag. Riktigt skönt faktiskt!

På eftermiddagen gick vi en promenad genom byn där Esset fick gå lös hela tiden och sen på kvällen blev det god plockmiddag och ett bad i baljan. Riktigt härligt!



Inga kommentarer: