måndag, mars 15, 2021

Intensiv veckoinledning

Ny vecka inledd och redan på förmiddagen kände jag mig seg eller snarare omotiverad. Jobbade på fram till fikat, gick en promenad och jobbade vidare fram till lunch då Henke tog Vinna på en promenad medan jag och Esset tog en löprunda på 5 km.

Väl tillbaka hemma behövde Esset torkas för nu är det blött och smutsigt efter vägen. Tack och lov kan det hoppa ut i snön och renas litegrand innan de får komma in. 😃 Själv hoppade jag in i duschen och sen blev det lite mat i magen.

Vid 15-tiden kände jag hur huvudvärken började komma smygande så kl 16 gav jag upp och gick och la mig. Fick då samtidigt inse att det inte skulle bli nån toto-träning idag dels pga huvudvärk men också för att vi idag skulle ha styrelsemöte med vägföreningen ikväll.

Till middag blev det ädelostfylld kycklingfilé och ris och lite tv-titt hanns med också innan det var dags att dra ner rullgardinen för kvällen.

Inga kommentarer: