onsdag, mars 17, 2021

Omotiverad på jobbet

 Idag var det dags att åka till Håstaändsgård och det brukar vara lite av veckans höjdpunkt. Idag kunde jag dock konstatera att den känslan inte var som tidigare. Visst var det trevlig att träffa lite kollegor igen men jag känner mig så enormt omotiverad just nu. Allting bara går för runt och inget motivationshöjande händer vare sig på jobbfronten eller på det privata planet.

Det som dock var positivt idag var att pappa nu är kallad till vaccination så om ca en vecka så kommer han att ha fått sin första spruta. Hejja!!!

På kvällen blev det en jakt på nyckeln till totohallen. Det verkar som att jag, efter att jag tränade i går, glömde nyckeln i låset på dörren. Nu är utrymmet låst och nyckeln borta. ÅÅåååååå😠😡🙉

Väl hemma blev det en promenad och sedan middag och tv-titt. Ingen huvudvärk idag tack och lov. Tyvärr blev det dock en extremt dålig natt vad gäller sömn. Somnade direkt men vaknade och tänkte första att guuud vad skönt, jag har inte vaknat en enda gång i natt. Tittade på klockan som visade 23:43. Jaha... jag hade sovit i en knapp timma. Efter det har jag snurrat, somnat, vaknat, svettats, legat konstigt/krokigt pga hundarna osv osv...

Inga kommentarer: