fredag, mars 26, 2021

Nytt rekord

 Jobbade på bra fram till klockan 13 idag, då flexade jag ut och tog på mig löpkläder för fjärde gången denna veckan. Nytt rekord för i år!!! Sprang 5 km och käkade sedan lyxlunch i form av resterna från gårdagens våffelfrossa. Då räkröran var slut gjorde jag istället en röra med hackas salami vilket också funkade fint. En spenatvåffla med Salamiröra och sedan en vanlig våffla med sylt och grädde blev dagens lunch.

En dusch och lite slapp i soffan innan Henke kom hem vid 15:30. Då jag började se en film så såg jag färdigt den innan vi tog tjejerna på en promenas.

Till middag idag hade vi köpte Ica Träffpunktens Helgkasse. 

Räkcoctail med mango till förrätt, grillad hängmörad ryggbiff med klyftpotatis och rödvinssås till varmrätt och Tiramisu till efterrätt. 

Både jag och Henke var enormt trötta efter veckan. Vi såg det nya nöjesprogrammet Masked singer Sweden och sedan började vi se Bäst i Test men då somnade vi bägge två.

Inga kommentarer: