lördag, juni 19, 2021

Städdag

 Dagen började med sovmorgon. Jag skojade med vovvarna när vi gick och la oss igår. Sa att vi skulle sova till 9 idag men det blev inget skämt, jag vaknade först klockan 8:45 å då hade jag somnat redan vid 22-tiden framför tvn. 

Efter en lugn och skön morgon med lite småregn så tog vi tjejerna på en promenad genom byn. Henke åkte sedan och handlade medan jag började dammsuga. Dammsög, dammtorkade och torkade golven fram till klockan 16. Äntligen lite fräschare!!!

Efter en kort promenad med hundarna igen så anlände Johan och Johanna på middag. En trevlig middag som varade fram till 21-tiden då det började åska och då deras tjejer var hemma själva så åkte de hem till dem igen.

Vi tog då ett bad i baljan och sen blev det snack i telefonen med mamma innan det blev tack och godnatt för idag. Om jag sov bra natten till idag så sov jag desto sämre inatt.


Inga kommentarer: