söndag, december 07, 2008

Dagen efter

Vaknade som vanligt tidigt men låg kvar till klockan 10. Gick upp och satte mig vid datorn ett tag innan vi åt grötfrkost och ägg. Hade lite ont i huvudet så jag bestämde mig för att ta det lugnt ett tag innan jag skulle gå ut med hundarna så Henke gick en förmiddagssväng med dem istället.

Huvudvärken ville inte ge med sig så vid 14-tiden kom illamåendet som på beställning. Gjorde i alla fall ett ryck och klädde på mig vid 15-tiden och gick ut med hundarna. Jag och Henke tog en promenad på golfbanan så kunde de springa lite och vara läsa nästan hela promenaden.

Hemma igen blev jag bara sämre så jag fick inte i mig mycket av den pizza som vi senare åkte och köpte. Men det lilla jag fick i mig var nog ändå det som gjorde att huvudvärmen till sist gav med sig.

Neo hittade en ny favoritplats under granen och Humla ville såklart vara med hon med när hon såg att jag fotograferade Neo.

Inga kommentarer: