söndag, december 14, 2008

Uppsala-weekend

Vi steg upp klockan 09:00 och gick upp och åt frukost, en rejäll hotellfrukost såklart. Eftersom affärerna i stan inte öppnar förrän klockan 12 så åkte vi istället till IKEA och sedan vidare till ett shoppingcenter utanför stan. Blev en massa shoppat idag och nu börjar i alla fall några personers julklappar vara klar.

Innan vi åkte hem åt vi på Max och då lyckades jag glömma min mobilen men nån rådig person hittade den, ringde direkt senast slagna nummer som var till mamma. Mamma ringde till Henkes mobil så vi hann inte åka långt utan vände vid nästa avfart. Tack snälla den personen, vem det nu var?

Stannade till på Barnens hus när vi passerade Söderhamn och sedan släppte Ida och Gösta av oss på Håsta där vi fikade lite innan vi åkte hem med hundar och en fullastad bil med grejer.

Medan Henke skottade så började jag packa upp och ringde mamma och meddelade att vi kommit fram OK.

Blev sedan en lugn kväll. Var rejällt trött efter helgen och har ännu inte bestämt mig för om jag ska gå till jobbet i morgon eller inte. Vi får helt enkelt se hur jag känner mig i morgon.

Inga kommentarer: