fredag, december 12, 2008

Fredag hela veckan....

Ja lite så känns det när man ligger hemma. Inte fredag som fest och skoj, snarare de fakto att man ser fram mot ännu en dag i hemmets lugna vrå om man nu kan se fram emot det när man bara ligger och ligger och ligger.
Idag gick jag upp med hundarna i skogen på lunchen. Det har kommit massor med snö så jag valde att gå i skogen där det ändå är lite mindre snö på backen än tex på Golfbanan där jag inte hade orkat gå idag. Hundarna sprang som sjutton, efter vad har jag ingen aning om för det var verkligen inte ett enda spår efter vilt i skogen. De måste ligga och trycka de också, hararna, rådjuren, rävarna och älgarna som jag annara alltid ser spår efter...
På kvällen gjorde vi god mat efter att Henke skottat och gått med hundarna. Packade väskorna inför morgondagen och nu håller jag bara tummarna för att jag ska orka en nöjes weekend i Uppsala så pass att jag kan vara med på det mesta.
Här kommer lite mörka och suddiga bilder från skogspromenaden men man kan ju ana vilka snömängder som kommit den sista tiden i alla fall:





Inga kommentarer: