onsdag, december 10, 2008

Rondelltomte

Har ju glömt nämna att de tidigare så poppulära Rondellhundarna nu bytts till Rondelltomte. Tror den kom upp i måndags för det var i alla fall den dag som jag noterade den lilla röda tomten första gången.

Jag ligger fortfarande hemma och idag är största problemet att jag har såå ont i rygg och bröst då natten spenderats med att hosta. Feber har gått ner något och ligger nu rätt konstant på 38.

Idag hade Henke fixat så att jag hade lite film att titta på så förmiddagen spenderades tillsammans med Arn Magnusson och filmen Arn 2.

Inte heller idag har jag haft någon energi att vara uppe, inte orkat fixa nått mera än att jag faktiskt klippte klorna på hundarna. Ringde också till hälsocentralen och beställde Migränmedicin och passade då samtidigt på att be om hostmedicin Cocilana Etyfin så det hämtade Henke ut när han åkte från jobbet.

Julkorten har börjat trilla in så nu måste jag se till att börja få ut mina kort också. Få se om jag orkar i morgon...

Inga kommentarer: