onsdag, december 17, 2008

Liite lydnad i alla fall

På jobbet idag var jag iväg och tog de sista julbordsprovet så nu är det bara att invänta årets resultat.

Efter jobbet hade jag ambitionen att gå till klubben och träna lite lydnad. Gick en promenad genom skogen så att hundarna han rasta sig och sedan gick vi ner på planen som var helt oplogad och alldeles för tung att gå på för att träna. Det är ju töväder nu så de 3 dm snö som komi förra veckan är rejällt tunga att promenera i nu. Gick istället upp till parkeringen och tänkte att där kunde jag i alla fall träna. Tyvärr var det alldeles för halkigt så det gick inte alls.

Promenerade därför hemmåt och stannade till på dagisets parkering och körde lite fotgående och fjärrdirrigering. Hundarna var taggade och riktigt duktiga. Blev en mycket kort träning men liite i alla fall.

Hemma igen klippte jag julkorten som jag skrivit ut idag så nu ska de "bara" att stoppa dem i kuvert som ska förses med frimärken och adress innan jag kan skicka dem.

Såg tv på kvällen. Herrejösses! Det var ju både Bodyguard och Titanic samtidigt vilken smörkväll!!!

Inga kommentarer: