torsdag, mars 03, 2011

Bokslutsredovisning

Första dagen tillbaka på kontoret. Det känns i magen att jag varit uppe mycket de sista dagarna så jag kommer att ta det riktigt lugnt i helgen.

Idag på förmiddagen blev det personalmöte och förberedelser inför bokslutsberedningen och på eftermiddagen var det bokslutsberedning så det känns skönt att det är gjort nu. Kändes jobbigt att pka hem på lunchen när jag känner mig lite sliten.

Efter jobbet gick jag en kort promenad med hundarna uppe i skogen och värmde lite kinamat till middag. Direkt efter att jag ätit så somnade jag i soffan och vaknade inte förrän 03:15 å då släppte jag ut hundarna och borstade tänderna innan jag gick upp och la mig i sängen. Av nån anledning lyckades jag inte somna om så jag var VÄLDIGT trött när jag skulle stiga upp 06:00

Inga kommentarer: