lördag, mars 05, 2011

Vilodag som blev en promenaddag

Sovmorgon fram till strax före 10 och sedan lite skidkoll och datakoll innan frukost. När denna var intagen så klädde vi oss och tog en promenad med hundarna in till stan för att Henke skulle spela trav. Det var fint väder men blåste en hel del. Så lång promenad som vi gjorte idag har jag inte gjort sedan operationen. Det känns inte helt ok i magen så när vi kom hem la jag mig en timma före jag duschade och vi åkte och handlade.

På eftermiddagen åkte vi upp på Håsta för att Henke skulle hjälpa till att koppla in den nya ljudanläggningen. Jag tog det lugnt fram till middag som vi intog precis före melodifestivalen som var kvällens självklara underhållning.

Då all utrustning inge funkade fullt som det var tänkt så tog anläggningen en hel del tid av kvällen. Vid 00:30-tiden tog vi en promenad hem och väl hemma var det bara till att krypa till kojs.

Inga kommentarer: