fredag, mars 04, 2011

En lång kort vecka

Känns som om denna vecka varit riktigt lång även om det varit både kort och riktigt trevlig. Full fart hela tiden å kanske inte riktigt så bra för min del som inte är återställd. Tycker att det irriterar mycket från ett av såren nu men det kanske hänger samman med läkprocessen vad vet jag?

Sista arbetsdagen denna vecka präglades av lönesamtal och eftersom Henke är i Dalarna och åker Stafettvasan så skulle jag ut med hundarna både till lunch och middag. Även idag kände jag mig riktigt trött.

Gjorde en räkstuvning och jag slog i en form med skivade ägg och som jag sedan toppade med brödkrutonger och grattinerade i ugn. En enkel men god middag.

Skulle se På spåret och Skavlan men jag somnade före det och vaknade inte förrän Henke kom hem vid 22-tiden. Det hade gått riktigt bra och de slutade som 230 nått av 1200 lag totalt.

NUUUUU väntar en lång och skön helg, härligt!!!

Inga kommentarer: