torsdag, mars 31, 2011

Storhandling

Ibland kan man bara konstater att både kylskåpet och skafferiet helt plötsligt är tomma samtidigt. Idag, eller egentligen igår var en sån dag så idag blev det hanling, storhandling!!!

Hem kom vi inte förrän vid 19 å då ville såklart hundarna gärna gå en promenad, sagt och gjort. Jag gick en runda medan Henke fixade en riktigt god risotto med bla räkor och sparris.

Började lägga fram lite skidkläder inför helgen och sedan var det tvn som gällde eftersom det var hockey. Tyvärr förlorade Luleå men det är inte illa att Skellefteå är i final det heller. Ska bli skoj att se vem som vinner iår. Behöver väl knappast säga att jag hoppar på ett norrlandslag ;) När hockeyn var slut somnade jag inte allt för långt efteråt så Henke fick väcka mig för att jag skulle gå upp och lägg mig.

Inga kommentarer: