måndag, mars 07, 2011

Sportlov på jobbet

Japp så har sportlovsveckan inletts på jobbet. Två stycken är lediga övriga håller ställningen. Även om det i dagsläget inte är så mycket bokat så känne jag på mig att denna vecka kommer att bli fullbokad i ett nafs.

Idag har jag äntligen hunnit gå igen om alla papper på bordet. Det hade hunnit bli tre stora högar men nu är de insorterade där de ska vara. Nu gäller det att ta tag i ärendena som ju också måste utföras.

Hann med ett lönesamtal, en genomgång av alla mina miljötillsynsobjekt, miljöchefsannons och diverse samtal och annat.

Efter jobbet åkte jag upp i skogen och gick en promenad och sedan åkte jag och Gunilla till Iggesund och tränade hund tillsamman med Helena. Det hann bli mörkt och eftersom det var så välgrusat på vägarna vilket gör ont i tassarna så var det lite begränsat vad som kunde göras. Blev lite markering men mestadels dirrigeringar vilket gick bra. Någon utveckling i svårighetsgrad blev det INTE men vi känner alla att nivån vi körde blir säkrare så nästa gång blir det en snabb avstämning att grejerna sitter och sedan är det dags att göra övningarna lite svårare igen.

Väl hemma var jag så trött att det blev lite datorkoll men sedan gick jag och la mig trots att klockan bara var 22:30.

Inga kommentarer: