fredag, mars 18, 2011

Oj oj oj

Hur kan man vara så trött???

Hade kvar goda snittar på jobbet idag. Full rulle i övrigt hela dagen så när det var dags att gå hem visste jag att det skulle bli en kort kväll.

Först ut med hundarna. Henke hängde också med på promenad och eftersom vi gick efter en oplogad väg så fick vi riktigt bra med motion. Vi fick ju drygt en dm snö i onsdags, jippi, precis som om vi inte hade så det räckte?!

Hur som helst så gjorde vi tacos till middag och sedan efter att ha sett Så ska det låta så somnade Henke. Jag fixade lite pappersarbete och såg sedan tv men framförallt de sista av de omtalade filmerna. Det här kommer nog att bli bra tror jag!!! Spännande spännande!!!

Hur som helst så somnade jag inte alls tidigt som jag trott, blev ju vaken till efter midnatt!!!

Inga kommentarer: