onsdag, mars 02, 2011

Miljökontorets dag

Idag var det miljökontorets dag till skillnad från igår då det i huvudsak var räddningstjänstens dag. Fyra stationer blev det idag eftersom konferensen avslutades till lunch och efter det stod det nämndsmöte på schemat.

Jag och Mats gick igenom nämndmötet och sedan gick jag och Lennart igenom bokslutredovisningen inför torsdag. Hann ändå lyssna lite på åtminstone två av stationerna.

Efter lunchen blev det mycket diskussioner på nämndsmötet som sedan avslutades strax före kl.16 då vi åkte åkte tillbaka till Hudiksvall.

Väl tillbaka i stan hämtade Henke upp mig så hämtade vi lite grejer som vi beställt från Dustin.

Jag var ENORMT trött när jag kom hem men kände samtidigt att jag behövde komma ut en stund. Hängde med Henke upp i skogen och gick en promenad med hundanra. Blev inte såå långt men skönt att komma ut i alla fall.

Kvällen blev EXTREMT lugn och jag somnade tidigt.

Inga kommentarer: