tisdag, mars 29, 2011

Utmattad

Dagen på jobbet bjöd på en hel del möten, riktigt intressanta sådana dessutom...

Efter jobbet var jag ute och gick i en timma. Vädret har pendlat mellan snöfall men precis när jag kom ut till skogen så sprack det upp och blev härligt soligt och fint. Blev en riktigt skön promenad efter en plogad väg i skogen vilket håller hundarna hyffsat rena vilket är skönt för annars är de rätt skitiga efter promenaderna nu för tiden.

Efter middagen så skulle vi se fotbollen. Jag kollade lite dator men la i från mig datorn i slutet av första halvlek. Det skulle jag inte ha gjort för jag däckade och vaknade inte förrän Henke våldväckte mig för att jag skulle gå upp till sovrummet. Sagt och gjort, där däckade jag igen och sov hela natten. Jag är av nån anledning totalt utpumpad men jag fattar inte varför?

Inga kommentarer: