måndag, mars 28, 2011

Ljust

Sommartiden är här och vilken skillnad det var ikväll. Men först så kände jag mig trött redan från första ögonblicket jag steg upp. Hur kommer det sig att man kan bli så trött bara av att stiga upp en timma tidigare?

Hur som helst så blev det lite smått och gott gjort på jobbet och efter jobbet körde jag några maskiner tvätt och sedan åkte jag iväg med hundarna och gick först en promenad med dem och sedan kom Helena och Melker så då blev det lite hundträning. Humla var mindre skuttig idag även om hon skuttade till lite men jag tror det kommer att försvinna när rumpan är läkt. Träningen gick väl sådär får man väl säga men det kändes inte som om jag skulle köra för fullt med tanke på det som varit och förväntade mig inte då heller att Humla skulle vara på topp. Det var skönt att det blev träning och att hon inte var påverkad i nån större utsträckning och framförallt, HÄRLIGT att äntligen få träna när det fortfarande är ljust. Nu känner jag mig sugen på sök och markeringsträning alternativ dirrigeringsträning i lite terräng. Tror dock att vi kanske kan få till ett sök om en vecka. Ett mindre område men ändå... Längtar!

När jag kom hem blev det kaffe och glass framför tvn men sen blev det en rätt tidig kväll.

Inga kommentarer: