onsdag, juli 25, 2012

Å ännu mera träning...

Är verkligen inne i ett träningsstim nu. Vi gör inget svårt utan bygger förtroende, självförtroende och tilltro och det känns riktigt bra nu... Idag var vi ett gäng på sex personer och sju hundar som träffades och tränade med vilt. För egen del blev det landdirigeringr, dubbelmarkering över vatten och en litet sök... eller egentligen så var det en fågel som var kvar på söket som Humla fick ta in. Hon gjorde allt kanonbra!!!

Bilder från träningen kommer här:
 




 

 










Till och med gamlingen Noomi fick vara med...












När jag kom hem fick Vinna träna lite närsök vilket hon var kanonduktig på. Hon fick också ett sök men då var hon nog lite trött. Jobbade dock på och hittade alla fyra apporterna. Hon var helt slut efteråt.

På eftermiddan kom regnet och eftersom jag hade så ont i nacken så låg jag och vilade en stund. Innan middagen tog jag och Henke en promenad med hundarna och sedan gjorde jag en LCHF smörgåstårta som fick bli dagens middag.

Kvällen spenderades med damernas inledande fotbollsmatch i OS pluss att jag klippte Henke.

Inga kommentarer: