måndag, juli 30, 2012

Cykling

Varmt och härligt väder idag också. Tror dock att jag vill flytta till Enånger under sommaren för ååå vad svalt och skönt det var i vårt sovrum i natt. Sover såå gott när vi är här!!!

Hur som helst så tog vi en promenad till Bergtäkten på förmiddagen. Det finns numera en sjö där så hundarna passade på att simma och svalka sig.






Direkt efter promenaden tog jag med Humla på en cykletur. Det var varmt och jag har inte cyklat nått med Humla i år vilket inte är bra och det märks på hennes kondis. Hon tyckte att det var rejält jobbigt trots att det bara blev en 5km:s cykeltur.

När jag kom tillbaka höll Lasse och Henke på att skjuta luftgevär så jag tog ut Vinna och sköt lite jag också. Henke hjälpte till och sköt på avstånd också och ingen reaktion kunde noteras.

På eftermiddan kunde vi inte hålla oss från att se OS. Duschade också innan vi slutligen åkte hem. Hemma blev det fälttävlan och vilka deltagare Sverige har. Blev sittande flera timmar.

Till middag blev det Tacos idag och sent sent på kvällen anlände Zandra och Mårten med familj.

Inga kommentarer: