torsdag, juli 26, 2012

Ändrade planer

Eftersom vi inte varit i Enånger nått i sommar var planen att åka dit i dag eller i morgon. När vi såg på vädret visade det sig att det skulle bli riktigt fint ett par dagar. Vi ändrade oss därför och bestämde oss för att istället åka ut med båten.

Blev en skogspromenad, handling och lite matfix innan vi packade oss iväg och kom väl ut runt 14 tror jag. 



Vi gick först till Berghamn men där var det fullt, vänder därför tillbaka och åkte till Klubbviken men även där var det fullt vid bryggan.

 Hmm beslutade oss för att åka ut till Bakspån för där brukar det finnas plats.

När vi svängde runt sista udden konstaterade vi att det var tomt vid bryggan. Vi blev helt själva hel dagen, kvällen och natten härligt!

Gick en promenad med hundarna, käkade lite lunch och solade lite. Hundarna badade och Vinna hoppade från hög brygg idag. Tuff liten tjej det där som dock hade lite draghjälp av Humla...





 




















Kände mig lite hängig och hade både ont i nacken, skallen och i magen. Försökte lösa magproblemet med ett glas rödvid och det funkade men huvudet och nacken var fortfarande inte bra. Blev lite segt och efter middan så la jag mig ett tag medans Henke gick äver till viken och fiskade.

Efter ca en timma väckte han mig och meddelade att han gått 4 abborrar så då blev det grillad abborre innan vi avslutade med lite spel.


Inga kommentarer: