fredag, september 20, 2019

När det inte blir som man tänkt sig…

Intensiva dagar på jobbet nu för tiden. Tror aldrig jag haft det så intensivt någonsin utan att ha några projekt igång.

På förmiddagen idag flexade jag dock ut för att åka till frissan. Förutom att det var hög tid att klippa sig så tänkte jag även färga håret. Min tanke som jag förklarade för frissan var att jag ville ha en markant förändring men inget grazy. Funderade själv på om det skulle fungera att färga håret i en mörkare underton och sedan ljusa upp det med ljusare slingor med lite kopparton. Hmmm vi såg nog inte samma bild framför oss..

Jag ska ge det en vecka men sen tror jag att jag måste gå tillbaka för röd nyans var verkligen inget jag ville ha.

Efter frissan så åkte jag till klubben och tränade lite med tjejerna. Eller egentligen blev det väl inte jättemycket träning men de fick röja av sig lite, promenera en kortis och göra någon liten övning.
På kvällen blev det en promenad ner till Nordenholm där tjejerna fick apportera ett par gånger i vatten. Esset gick faktiskt i och hämta dummiesen trots att den låg på simdjupt vatten. Inte långt ut men ändå.

Kvällen blev lugn även om Esset som vanligt går an hela tiden så någon direkt avkoppling är det inte.

Inga kommentarer: