måndag, november 09, 2020

Å så börjar det om....

 Ny vecka, samma envisa utmaningar...

Jobbade på fram till lunch då jag åkte hem och gick en promenad med tjejerna. Fint väder med sol och några minusgrader men det betydde att det var riktigt ruggigt att köra med sommardäck till jobbet i morse. Det var blött på vägen och ett par minus så det var rejält halkigt. Smög fram på de asfalterade vägarna men det är tur att jag har mycket grusväg att hålla mig till också. Där är det ju lugnt!

Annars jobbade jag på under dagen och efter jobbet gick vi med hundarna genom byn innan vi fixade en enkel och snabb middag. 

Tanken var att jag skulle se dokumentären om Estonia men 5 minuter in i programmet så sov jag. Jag är så enormt trött på kvällarna nu för tiden. Vet inte hur jag ska hitta energi...


Inga kommentarer: