fredag, november 20, 2020

En riktig skitdag

 Vaknade med huvudvärk vid 4-tiden. Steg upp och tog en tablett men huvudvärken ville inte riktigt släppa. Åkte trots detta till jobbet och försökte jobba på men det blev bara värre och värre. Efter fikat klockan 10 blev jag tvungen att åka hem och lägga mig.

Inte heller nu släppte huvudvärken förrän jag sovit en bra stund. Kom upp först klockan 13:30. Då käkade jag lunch och sedan jobbade jag mellan klockan 14 till 16. 

Henke som varit permitterad idag hade under tiden bytt däck på min bil, varit och handlat och gått promenad med tjejerna.

När jag jobbat klart så gick vi ytterligare en promenad och sedan blev det middag och lite tv-titt. 

Huvudvärken gjorde sig dock påmind så det blev en mycket lugn och tidig fredagkväll.

Inga kommentarer: