söndag, november 01, 2020

Fint vid entrén

 Fin dag som vi inte riktigt visste vad vi skulle göra av. Vi började med att gå en promenad med vovvarna. Tog med lite dummiesar så vi gick ner på täkten där tjejerna fick köra lite dirigeringar och markeringar samt passivitet då jag körde bägge tjejerna samtidigt medan Henke kastade markeringar. Duktiga var de!

Efter träningen fortsatte vi promenaden och gick genom byn och tillbaka.

Lastade sedan in hundarna i bilen då vi skulle åka iväg och köpa lite grejer på Jula och Biltema. På vägen hem kände jag att jag inte ville hem så vi vände och åkte istället till Forsa och Forsa handelsträdgård och där fick jag äntligen tag i Ljung som är slut överallt inne i Hudik. 

Väl hemma planterade jag dem i "krukorna" vid bron så nu är det höstfint vid entrén.



På eftermiddagen åkte vi till Sundbergs billackering och lämnade min bil då bakskärmen ska lackas om då jag skadat den mot en betongvägg i somras. Den skulle lämnas in i morgon klockan 7 men för att slippa göra det på en tid då vi vanligtvis jobbar så åkte vi och lämnade den redan idag. Tre dagar kommer jag att vara utan bil nu. 

Till middag idag blev det plockmat med lufttorkad skinka, "chevrepizza" på smördegsbotten, avokado, räkor mm. Alltid lika mumsigt!!!

Inga kommentarer: