fredag, januari 08, 2021

Golvläggning

 När man lägger in klickgolv så är det lite fix och tankejobb precis när man börjar men sen kan Henke sköta det mesta så jag blir överflödigt. Så snart första raden var på plats så tog jag därför tjejerna på en promenad genom byn. Fixade sedan lite assistansarbete till Henke när jag kom tillbaka. Rensade bort bort tomma förpackningar och bar in nya samt rensa bort gamla spillbitar mm. Gjorde lunch och käkade den men sedan gjorde jag en matlista för en vecka framåt och åkte och handlade både på Ica och på systemet. När jag kom hem var golvet i stort sett på plats. Nu ska bara lister och foder på plats också innan vi kan börja bära tillbaka möblerna men det får bli i morgon.

Ytterligare en promenad med tjejerna i mörkret och sen såg vi På spåret och lite annat. För hundarnas del blev det en väldigt lugn dag idag.

Inga kommentarer: