tisdag, januari 26, 2021

Hälsoåtgärderna fortsätter

 Vaknade och konstaterade att vi inte hade något internet. Nu är det verkligen nått strul var och varannan dag. Verkar som att det går troll i utrustning som felar just nu. Tack och lov så kom internet tillbaka så jag behövde inte åka till jobbet. Den "fasta" telefonin funderar fortfarande inte men den används inte så mycket så den klarar vi oss utan.

Hade personalmöte mellan 8-10 och sen tog jag tjejerna på rundan efter skoterleden bakom huset. Resten av dagen hanterade jag lite rapporter som kommit in och svarade på ett antal mail med granskning av olika ansökningar. Det kom dessutom en hel del telefonsamtal idag.

På lunchen kom Lasse förbi för att fortsätta arbetet med felsökningen gällande elen och under tiden passade jag på att ta med tjejerna på en 4 km löprunda i fint, men lite kallt väder. Sol, blå himmel och - 10 grader.

På eftermiddagen blev det lite cisterngranskning och sammanställning av inkomna miljörapporter och sedan lyssnade jag på folkhälosmyndighetens presskonferens på fikat. 

När Henke kom hem blev det en promenad med hundarna och sedan lagade vi morotssoppa och så Sverige mot Norge.

Inga kommentarer: