torsdag, januari 28, 2021

Hälsovecka

 Idag sitter både jag och Henke hemma och jobbar. Jag har ett möte med en kollega för rapportering av uppgifter till naturvårdsverket. och på eftermiddag kommer jag att sitta i ett möte om Coaronarestriktioner.

På förmiddagsfikat passade jag på att gå skoterleden runt huset med tjejerna och på lunchen tog jag med dem på en löprunda  genom byn.

Direkt efter jobbet åkte jag bort och träffade Anna för att för första gången testa att åka skidor med hund efter riktiga spår. Lite nervöst men det var så skoj! Jag har ingen aning om hur långt vi åkte men uppskattar att det var ca 4 km och Esset drog fint hela vägen. Superhäftigt! 

Bra motionsdag i dag med andra ord och en riktigt bra motionsvecka då jag sprungit hela 3 gånger och dessutom åkt skidor en gång. Nu håller vi i och håller ut...

Käkade middag när jag kom hem och sedan såg jag lite nyheter men sen somnade jag i soffan.

Inga kommentarer: