tisdag, november 01, 2011

Middagsbesök och värmerekord

 Idag blev det bra med fyra timmar på förmiddagen och sedan två timmars lunch med promenad på golfbanan för att sedan åka tillbaka till jobbet i två timmar till var det tänkt men det blev faktiskt tre timmar. Blev en liten utryckning på eftermiddagen så när jag kom tillbaka skulle jag bara gå upp med bilnyckeln så jag rastade Vinna och tog sedan med henne upp.
Det hade kommit in cesiumprover så jag mätte lite sånt innan jag åkte hem så Vinna var med nästan en timma på jobbet.

Efter jobbet gick jag med hundarna medans Henke fixade middag för Katarina, Jonas, Anton, Klara och Alva skulle komma för att fira Henke som fyllt år.

Jag var såå trött idag men det var trevligt att de kom för det blir alldeles för sällan. Klara och Vinna blev snabbt bästa kompisar!




Det var förresten värmerekord i Hudik idag +15,4 grader i november!!!

Inga kommentarer: