tisdag, augusti 14, 2012

Återhämtning

Höll mig vaken duktigt i går kväll och la mig första klockan 22:30 men då slocknade jag direkt och vaknade inte förrän klockan ringde 05:50. Usch så trött jag var!!!

Jobbade på hela dan och när jag kom hem tog jag med hundarna upp i skogen idag. Orkar inte träna utan plockade istället kantareller och sköt lite skott. Hundarna var hela tiden fria och fick göra vad de ville. De spårade vilt och badade en hel del ;-)

Väl hemma igen blev det middag och sedan SSRK fix i form av mail till de som inte kom med på Bollnäsprovet och därför ska ha tillbaka pengar. Fixade med alla foton från specialen och mailade iväg det till folk som skulle ha bilder. Skrev också blogg om helgen samt la upp bilder så helt plötsligt var klockan 23 och det var hög tid att krypa i säng. Somnade direkt även idag.

När har jag återhämtat mig?

Inga kommentarer: