onsdag, augusti 08, 2012

Fix fix fix

Oj oj oj vilken dag det blev. Skulle egentligen bli tvungen att jobba kväll pga en lastbil som kört av E4:an i går natt och läckt diesel. Bilen låg dock svårt till så det krävdes en omfattande bärgningsarbete och en STOR kranbil. Tack och lov tog Mats över och fixade det så att jag skulle hinna med allt som ska göras ikväll.

Började med att åka och handla direkt efter jobbet och kom därför inte hem förrän klockan var nästan 18. Tog då med hundarna på en skogspromenad och då kom det såklart med lite kantareller hem också.

Direkt när jag kom hem började jag laga mat som jag ska ha med i helgen. Gjorde ett brake för middag vid 20-tiden och fortsatte sedan med mat fram till strax efter 21. Då var det hög tid att packa alla grejer och sedan göra lite SSRK-betalningar innan det var dags att bära ut alla grejer till bilen vilket gjordes vid 22-tiden.

Fruktansvärt trött var jag ikväll så jag kommer nog att sova gott men först lite OS update...


Inga kommentarer: