torsdag, augusti 16, 2012

Packa och träna

Hur kan man vara så korkad att anmäla sig till prov tre helger i rad. Humla får prestera på maxnivå och inte hinner jag träna nått emellan. Beslutade mig därför för att ta med Humla ut på en mycket mycket enkel "träning". Eftersom det var så varm blev det vatten...

Först packade jag. vi käkade middag och jag gick en kortpromenad med alla hundarna. Hann också iväg en sväng och körde lite med Vinna. Två markering och 4 dirigeringar blev det och hon var riktigt duktig.

Hur som helst blev träningen med Humla en ljudlig historia trots avsaknad av skott och konkurens. Korkade korkade jag!!! Var för ska jag starta???

Hur som helst avslutade jag kvällen med ett halvt glas vitt vin. Det väder vi har nu ger sommarkänslor. Varför kunde det inte vara så här varmt när vi hade semester?

Inga kommentarer: