fredag, augusti 31, 2012

Genomgrått

Regn, dimma och mörker. Hösten kastade sig verkligen över oss denna vecka känns det som.Jag bärjade dagen med att åka upp med Santa Fen på verkstan då vi ju upptäckte att fyra lampor var trasiga och bilen ska ju besiktigas idag. Var på verkstan redan 06:45 och de fixade snabbt samtliga lampor.

Henke åkte direkt till besiktningen och besiktigade saaben som gick igen helt utan anmärkning.

På jobbet fick jag verkligen ingeting gjort idag. Allt blev bara pannkaka....

Var hem till hundarna på lunchen och det bara bara en deprimerande promenad och på eftermiddan var jag ute i regnet och kollade en ev nedskräpning.

Efter jobbet var det Santa Fens tur. Henke åkte iväg med den medan jag gick med hundarna i spöregnet. Inte heller denna promenaden var särskilt upplyftande. Tur dock att även santa Fen gick igen UA,

God middag gjorde vi idag i form av lax med kräftsås och wokgrönsaker och ett glas vitt vin.

Henke åkte iväg och spelade poker medan jag gjorde lite SSRK prov jobb så på hemmafronten blev det i alla fall en del gjort.

Hundarna fick käka ben på kvällen för idag blev det ingen träning alls!!!

Inga kommentarer: